söndag 22 februari 2009

Roliga historier.

Det var mannen som kom hem en kväll efter att ha varit ute med grabbarna och druckit pilsner.
Han klär av sig naken och går in i sängkammaren där frun ligger och sover. Han väcker henne och frågar om hon vill ha det lite mysigt, men får till svar att hon har huvudvärk.
Då går mannen in på toaletten och kommer ut därifrån med ett redigt stånd och balanserande på ollonet ligger det två Ipren. Mannen går fram till sängen och säger:
- Vill du ha dom som sugtablett eller stolpiller?

-----------------------------------------------------------------------------

En kille ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev killen så frustrerad att han gick fram till henne och sa:
- Jag ger dig tusen spänn och jag får ha sex med dig.
Men svaret blev nej. Killen sa då:
- Jag är snabb. Jag slänger pengarna på golvet, du böjer dig ner och jag är klar när du plockat upp dom.
Hon tänkte en stund och sa sedan att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde honom och berättade historien. Pojkvännen tänkte till och svarade:
- Be om två tusen och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna!
Så hon sa att hon ville ha två tusen och killen sa att det inte var några problem.
Sedan gick en halvtimme och pojkvännen väntade på att flickvännen skulle ringa. Efter 45minuter kunde han inte hålla sig längre, utan ringde själv och undrade vad som hände.
Hon svarade:
- Den jävlen betalade i enkronor!

2 kommentarer:

  1. Haha, första är ju gammal men andra var riktigt rolig!

    SvaraRadera
  2. Hahaha den andra var hur rolig som helst ;)

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.