lördag 21 februari 2009

Har du vart på sexparty?

Nyss hemkommen från sexpartyt jag hade kl 17.00 idag.
Jättespännande att träffa så många tjejer. Jag är nöjd med kvällen.

Vad köper du mest när du är på partyn? Är det dildosarna som lockar, glidmedlet som alltid tar slut eller något annat spännande?

Har du vart på sexparty förresten? Inget snusk med orgier och sånt menar jag nu utan ett party där det kommer en konsulent och visar och pratar om vissa produkter, så får man titta, klämma, känna och beställa sina favoriter!

2 kommentarer:

  1. hejsan, då fortsätter jag skriva svaren mina i kommentaren. Och den 20 mars ska jag ha ett party, med tjejen du tipsade om fanns i min stad. Ska bli kul och intressant :-)

    SvaraRadera
  2. Jag var lite halvt på ett sexparty eller vad man ska säga. Vi hade fest och en av tjejerna var partysäljare och hade med sig sina produkter men hon förde alltså ingen presentation eller försökte sälja, men vi fick klämma och känna och hon hade så vi hade kunnat beställa om vi velat.
    Tror det kan vara roligt att vara säljare?

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.