onsdag 25 februari 2009

Klitorisorgasm - det enklaste sättet.

Klistorisorgasm - here we go!

"Clitorisorgasmen är den vanligaste typen av orgasm. Den uppstår av att clitoris och området däromkring stimuleras. Det fixar man enklast med fingrar eller mun. Penis är också utmärkt att använda, men helst ska den då försiktigt gnugga din clitoris på utsidan. Clitoris består av ett ollon som brukar synas vid clitorishuvan. Därefter övergår clitoris i clitorisskaftet som förgrenas i två skänklar och som sträcker sig en 11 centimeter. Om du för fingrarna från clitoris ollon utåt sidorna längs blygdbenets inre kant och trycker så kan du komma åt att massera skänklarna. Det kan ge en lustkänsla. Ollonet är ytmässigt försett med flest känselmottagare på hela kroppen. Det är därför det är så mycket lättare att få clitorisorgasm än andra typer av orgasm."

Detta fann jag återigen här.

Jag håller med om att det är lättast och jag får alltid orgasm via vidrörande av klitoris.
Om man har svårt att få orgasm endast med fingrarna och vill prova någon stav tycker jag en liknande Jelly Crystal är perfekt som jag skrev om i inlägget lite längre ner.
Orgasm är ju heltoppen.

Har du lätt för att få orgasm?

2 kommentarer:

  1. är det nån som vet hur de där fingervibratorerna fungerar?

    SvaraRadera
  2. Jag har väldig lätt för att få orgasm om jag stimulerar klitoris, men ofta drar jag ut på det lite för att få det skönare. Men har aldrig fått orgasm utan att stimulera klitoris.

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.