torsdag 19 februari 2009

Nu kom jag hit!

Hej alla!

Som ni vet har jag fått flytta min blogg hit! En vän har fått sin blogg avstängd (inne på blogg.se) just av den anledningen att hon skrev om sex. Jag var rädd att min blogg också skulle bli avstängd och valde därför att självmant flytta på mig i förebyggande syfte.

Min vän fick nämligen aldrig någon chans att förvarna sina läsare, så dom vet inte vart hon tog vägen helt enkelt. Så tråkigt!

Jag vet inte hur jag skall göra med inläggen i gamla bloggen, går dom att flytta hit? Eller skall jag starta om på scratch och skriva om allt igen? Hmm! Svårt.

Har aldrig vart här inne förut, så jag vet inte hur man gör här. Ha överseende med att det kanske kan bli ett och annat fel. Vet tex inte om man kan ändra bloggdesignen! Vill ju gärna det för att ha en personlig men men.. Återstår.

Detta är iallafall nya stället för Sexkammaren, föregående sexkammaren.blogg.se

1 kommentar:

  1. Svar: Vad kul att du har kommit hit till blogspot nu =) Du kommer nog in i det ganska snart ska du se ;) Det är inte så krångligt som det verkar...

    Nu ska jag sova. Men har du några frågor om hur det funkar här så kan jag svara på dem imorgon. Det är bara att bombardera mig.

    Puss o smek

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.