tisdag 24 februari 2009

Mina favoriter!



Jag vill tipsa om dem bästa sexleksakerna jag provat! Jag älskar dem!




Först tar vi Dolfinger.


Har bara provat den en enda gång men det var kärlek vid första ögonkastet, verkligen!


Speciell för parsex är den då det är som en penisring man trär över penisen men på "ringen" sitter en delfin som vibrerar på olika sätt som skall stimulera klitoris. Ojoj, säger jag bara!


Den var helt underbar enligt mig! Vill man ha en leksak tillsammans med sin partner är detta ett mycket bra tips helt enkelt. Den är söt, lätt att trä på och använda, skön eftersom det är en jellydelfin och bra vibrationsmönster. Helt klart värd pengarna.




Nu tar vi Jelly Crystal.


Nu tog jag någon i högen inne på sidan för att visa ett exempel på stav jag älskar, har dock inte just denna men en liknande som funkar på samma sätt och det är en orgasmkörare rakt igenom.


Så fort man använder denna går det för en, på några sekunder. Det är en lagom storlek, lättmanövrerad och så skön. Jag var skeptisk till den från början, tänkte att den där lilla extra klitorisretaren bara skulle sitta i vägen, men jag lovar - den gör jobbet!


Den stav (och de andra i samma prisklass) är också värd sitt pris för min garanterar mig orgasm varenda gång.








Har ni någon favoritleksak?







Dolfinger och Jelly Crystal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.