tisdag 24 februari 2009

Jag vill berätta ..

.. om Lustjakt för er!

Jag säljer sexleksaker (och annat från hemsidan givetvis) via homepartyn för Lustjakt och jag gillar verkligen jobbet! Det är trevligt, man lär sig mycket och man tjänar pengar. Det är ju alltid bra, eller hur?
Det bästa är att dom är generösa för dom låter alla tjäna pengar utan att sälja leksakerna.
På de mest enklaste sätten kan dom bidra med lite extra pengar till dig, vill du veta hur?

Jo, du bloggar om dom och länkar! Du tjänar på varje länk om man säger så. Det låter väl lätt?
Vill du tjäna extra pengar, utöver länkarna så blir du säljare och går ut på partyn så som jag gör. Det är också relativt enkelt! Spännande om inte annat. Registrera dig som återförsäljare och ta del av forumet som Lustjakt har! Där kan du ställa frågor och få svar, hjälpa andra med tips, råd & ideer.

Det allra bästa med Lustjakt är att dom är så himla trevliga!
Dom på kontoret är hjälpsamma som fasiken, så fort det är något som gör dom allt för att hjälpa mig, sånt uppskattas vill jag lova. Men den trevligaste och bästa är nog min coach L. Hon bryr sig verkligen, hela tiden! Henne kan jag i princip ringa när som helst och hon har alltid bra svar, lätt att prata med och förstående. Henne gillar jag skarpt.

Det finns en blogg som heter Lustjägarna, det är personalen bakom Lustjakt som har denna, besök den gärna.

Klicka på bilden så kommer du direkt till Lustjakt!
Sexleksaker från Lustjakt.se


1 kommentar:

  1. Tack för ditt beröm - det värmer. Det är inte svårt att var enkel att prata med, när du också är det.
    Du gör ett bra jobb och då är det enkelt för mig =) Enkelt att bry sig om nån som är bra =)

    Tack!

    Din coach L

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.