måndag 23 februari 2009

Panelen svarar!

Vart går din gräns vid otrohet?
Jonnie svarar:
Otrohet för mig är när man hamnar i sängen med någon om man har en partner, jag tycker t.ex om man skulle hångla upp någon på dansgolvet så e det ett gränsfall men som sagt har man inte sex tycker inte jag att man e otrogen.
Thezzan svarar:
Gränsen för otrohet för mig går ganska lågt. En puss elr kram med vänner är helt ok. Men går det längre sen med kyss och smek osv, då får det vara nog. Då är det adjöss med killen. Otrohet på nätet kommer vi till sen. Det råkade jag själv ut för nu när jag gick och väntade min son (född mars 2008). Slängde ut karln och lever nu ensam med mina 2 små älsklingar <3>
Div sexannonser på nätet är inte till att ha om man ska leva i ett förhållande. Och inte heller prata snusk och sex på msn med ngn annan än den man är tillsammans med, om man lever i ett förhållande. Och skylla på alkoholen går inte heller hem, har man ett förhållande som man lever i så antingen har man sex med denna elr oxå gör slut på det innan man drar vidare....
De-Hex svarar:
Var din fråga ....den frågan ÄR svår .Jag är en experimentell kvinna ....*L*Man måste nog vidga sina vyer ...mkt kan hända ,lusten kan försvinna,sjukdom ..o.s.v
inte kan man styra andras fantasier och drömmar. Har kikat omkring på många bloggar ..vissa menar på att man är otrogen av att drömma ..o.s.v.Man ÄGER ingen annan människa .Lev o Njut !
Sofia svarar:
För mig är gränsen ganska självklar, när det börjar gå till kyssar har detgått för långt, fast och andra sidan tycker jag man kan vara otrogen på ett mentaltsätt också, exempelvis via internet, är man tillsammans med någon ska man inte skrivamed andra personer på ett sätt som man är med sin flickvän/pojkvän.Det kan såra oerhört mycket.Sen beror det självklart på hur svartsjuk man är och hur mycket man kan lita på sin partner, för vissa räcker en kram eller kanske bara en oskyldig blick.För mig är dock riktigt intensivt flirtande inte okej.Speciellt inte om man är med personen när det händer,Men jag tror jag drar gränsen rakt av när man kysser andra, jag tycker att all sorts otrohet är fel, jag anser att man inteska gå in i ett förhållande om man inte ger 100%.Sen tycker jag att det är fel att skylla på alkohol om dettavarit inblandat, visst att det kan vara en bidragande faktor men mangör fortfarande sina beslut själv!
Tania svarar:
Jag ser lite olika på otrohet faktiskt,i vissa lägen går otrohet vid kyssar. Men ibland tycker jag det räknas vid "sexuella" saker.Sex,oral och så.Allting beror liksom på i vilken situation det är,jag är en sådan person som tycker att kyss på fyllan inte är otrohet.Det skulle jag kunna förlåta,beroende på vem (i mitt fall) tjejen var som min kille kysste. En random person så spelar det inte så jättestor roll.Men är det en tjej han känner så kan ja har liite svårt att förlåta det.Men en "riktig" otrohet som man inte kan förlåta går för mig vid sex.Det skulle jag bli riktigt sårad
för.
Sexkammaren svarar:
Märker ju hur svåra frågorna är när jag också skall besvara dom. haha!
Om min make skulle pussa någon skulle jag genast se det som otrohet om det inte är hans kompis J förståss, då skulle jag kolla på och be om mer.. *SKRATTAR*
Skulle han konversera med någon på nätet och dölja det för mig, en tjej nu alltså (maken är inte bi eller homo) skulle jag ta även det som otrohet.
Det är fel om man döljer något.

2 kommentarer:

  1. jag kan förstå alla synsätt. Personligen går det nog vid kyssar ... men det är oxå ngt som jag skulle kunna förlåta beroende på situationen (nu har jag inte varit med om det, inte vad jag vet)

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak till ...inte kan man styra andras fantasier och drömmar. Har kikat omkring på många bloggar ..vissa menar på att man är otrogen av att drömma ..o.s.v.
    Man ÄGER ingen annan människa .
    Lev o Njut !

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.