onsdag 11 mars 2009

Vill Du ha en gratis dildo?


Om du bokar in ett party med mig inom en snar framtid (du skall boka in datumet snart men partyt behöver inte vara förrän till sommaren om du vill, eller vilket datum som passar bäst) får du en gratis gåva utöver värdinnegåvan!


Det kan vara en Yellow Dong eller kanske en Clit Mitts!Det kan vara nästan vilken som helst, beror på när du bokar in så att säga.Men den är värd ca 150:- (Någon kan vara billigare, någon kan vara dyrare)


Jag söker nya värdinnor som vill dra ihop sitt kompisgäng (eller arbetskamraterna, släkten, m.m) och parta litegranna. Låta mig komma hem och visa det jag har i min väska, berätta litegrann om produkterna, låta er känna och klämma på dom, besvara era frågor (dom jag kan besvara, kan jag inte tar jag reda på svaret)och sen ta emot eran beställning!


Att vara värdinna och låta en konsulent från Lustjakt komma hem till er kostar ingenting (om det inte är överraskningsfest/möhippa/svensexa)! En del kan ta ut milersättning men jag gör det inte.

Det enda jag vill att ni gör är att bjuda hem ett glatt gäng så jag kan visa mina produkter!


Vad säger du? Boka in en oförglömlig kväll med en lustjaktskonsult!

1 kommentar:

  1. Svar: Haha, ja jag kan tänka mig att de lätt glider upp om man inte håller i ordentligt.

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.