onsdag 4 mars 2009

Min favoritleksak!

Kalsonglinus var sugen på att läsa om min favoritleksak och varför inte berätta om den?
Jag antar att det är en helt vanlig stav som de flesta faktiskt har! Den är ju klart bäst.
Det finns ju flera olika varianter men jag har endast provat just denna, antar att de känns lite olika men principen är densamma.


Jag tycker det är så skönt när den lille klitorisretaren stimulerar klitoris och det är då jag njuter som mest. Orgasmerna får jag tack vare retaren!
Jag snackar om Humming arouser 7” Purple som finns hos Erotikprodukter och kostar 395:-
Nu fick jag ju min i gåva från Erotikprodukter men skulle jag köpa den själv hade den lätt vart värt pengarna.


2 kommentarer:

  1. Vad skön den ser ut. Jag gillar att ollonet är så stort. Att det är så pass mycket bredare än skaftet ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Vad kul att du har köpt den där gula för 29kr. Du kan väl berätta sen om den var skön?

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.