torsdag 19 mars 2009

Får du orgasmer i sömnen?

En del människor kan få orgasm i sömnen, då klitoris kan svälla eller mannens penis. Detta kan bero på drömmar eller att man råkar vidröra sig själv i sömnen.

Har du fått en orgasm i sömnen någongång? Kanske svårt att veta eftersom man sover men ibland drömmer man ju sexdrömmar där man får orgasmer och jag är säker på att man får det på riktigt också. Först trodde jag bara att det var känslan av drömmen men när jag läste detta nu så tror jag verkligen att jag fått orgasmer i några av mina sexdrömmar. Underbart!

Vill du vinna en Private Line? Klicka då här.




2 kommentarer:

  1. Mmm,vissa drömmar är ju skönare än andra :)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt min sköna :)

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.