lördag 21 mars 2009

Men hallå .. give me orgasm!

Nehe! Inget sexa ikväll heller.

När fan vad senaste gången egentligen. Humma! Nåja, inte bara gubbens grej att fixa men varje gång jag för det på tal (att jag är kåt, sugen, vill ha sex) så har han inte haft lust eller ork, jag har fått vänta.. Nu har han somnat den lille filuren. Gaaah!

Pilla på sig själv?? Nääeee, inte samma sak minsann. Jag vill ha snopp, penis, kuk!
Mohaaaaa.. En stor jävla skön ooooooorgaaaaaasm. Men får vänta, imorgonkväll, då jävlar!

Låter jag desperat? Men öhh, verkligen inte! Jag har ju sex varevigaste dag, jag behöver inte sex egentligen. Vem försöker jag lura? Längesen det var sexa här i huset, jag vill ha! Nu helst.
Väcka gubben med lite smek? Nej! Far lata honom sova! *Vart fan tog a,a ^ o med prickar pa vagen, och fragetecknet!!* FAAAAN!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår din frustration!!
    Sex och självpill är inte samma grej! Är man sugen på sex så är det SEX man vill ha och inte pilla på sig själv!

    SvaraRadera
  2. Damn, känner igen känslan:) Men så mycket skönare när väl händer sedan...

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja visst är han till höger på filmen sexig ;)

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.