fredag 13 mars 2009

Panelen svarar!

Skulle du kunna tänka dig att bli fotat eller filmad när du har sex? Motivera gärna ditt svar.

Thezzan svarar:
Jag skulle gärna vilja fota och ha för eget bruk, men aldrig att jag skulle låta ngn annan fota eller filma. Med eget bruk menar jag att vi, jag och killen har ställt in kameran på att ta bilder automatiskt med min kamera så att jag vet att dessa bilder aldrig hamnar i orätta händer.För mig är sex ngt privat och intimt som bara ska delas med den andra parten i akten. Detta är min åsikt om det hela och den står jag fast vid. Visst kan man kanske ta bilder av sig sj på dom nedre regionerna och kanske med en leksak där elr ngt. Men jag e ju så blyg och tillbakadragen så inte ens det skulle bli gjort .....

Jonnie svarar:
Nej det har jag väldigt svårt att tro att jag skulle gå me på, om ingen erbjuder nån miljon eller så, då hade jag funderat på saken. men med tanke på internet så tror jag ändå att jag hade sagt nej, eftersom den filmen kanske hade spridit sig över hela världen, och jag har inga drömmar om att bli skådespelare haha, foto möjligtvis om jag får behålla korten : ))

Tania svarar:
Jag skulle nog kunna tänka mig att bli fotograferad/filmad när jag hade sex.MEN det beror helt på vem det är som filmar och vad det ska användas till.Skulle jag bli filmad/fotograferad skulle jag inte vilja att detta "kom ut" någonstans,utan jag skulle vilja ha det för eget bruk. Lite tändande skulle det ju allt vara om man blev fotad/filmad under tiden.Lite sådär "förbjudet/utlämnad" känsla över det hela:)

Sofie svarar:
Absolut, varför inte.Det är ett sätt att piffa upp förhållandetäven att det kan ge en kick som gör att man bli ännu mer sugen.Sen kan man även knäppa fina smakfulla och sexiga bilder som gör att man får en liten knuff framåt med självförtroendet.Tycker absolut att det ska testas,så länge man litar på den man är med så att varkenbilder eller film kommer ut på internet utan ens egen vilja.

De-Hex svarar:
Nix ...faktiskt inte alldeles för privat. Men jag blir gärna "fotad" i sensuella kläder,där man anar, inte gynbilder.Det är häftigt med en proffsig fotograf,gärna utomhus ,stranden,skogen o.s.v

Sexkammaren svarar:
Både jag och nej tror jag. Skulle det ske skulle det självklart vara för eget bruk, alltså inget upplagt på nätet men frågan är bara vad jag skulle ha filmen/fotorna till? Tror nämligen inte jag skulle tända på att se mig själv ha sex. Nej, inte riktigt bra självförtroende - ännu!



1 kommentar:

  1. Sorry* Mitt svar kommer här.
    Nix ...faktiskt inte alldeles för privat.
    Men jag blir gärna "fotad" i sensuella kläder,där man anar, inte gynbilder.
    Det är häftigt med en proffsig fotograf,gärna utomhus ,stranden,skogen o.s.v

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.