måndag 18 januari 2010

Pinsamma sexögonblick!

Rullar omkring på nätet just nu i sökandet efter intressanta sexsidor.
Jag hamnade på VeckoRevyn där några läsare har fått skicka in deras pinsamma sexögonblick.

Jag har suttit och garvat och kände att jag måste dela med mig av några!
Börjar med detta:

"Min kille och jag brukar alltid experimentera och har ofta sex på lite annorlunda ställen. Vi hade varit på fest och eftersom jag skulle jobba dagen efter så sa jag att jag kunde köra. Min kille hade fått i sig några öl och var horney. Medan jag körde började han plötsligt smeka mig och tillslut även slicka mig medan jag satt bakom ratten. På något sätt lyckades jag fortsätta köra bilen, men tydligen inte helt stabilt för efter ett tag blev vi omkörda av en polisbil som vinkade åt oss att stanna!
Vi fick båda panik, men min kille som var rätt packad, trasslade in sig i sitt bilbälte och jag försökte hjälpa honom på med det igen.

Eftersom jag var fullt upptagen med det så upptäckte jag inte att min kjol satt uppe vid midjan - förrän poliskvinnan kom fram och bad mig veva ner rutan.. Det var så sjukt uppenbart vad vi hållit på med , och jag tror polisen blev lika generad som vi." / Emy 25.


Har du något pinsamt minne när det gäller sex som du vill dela med dig av, självklart får du vara anonym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.