onsdag 27 januari 2010

Lustjakts sortiment växer.

I samband med Lustjakts nyheter har dom även gjort om sidan lite gällande kategorierna.
Jag tycker det har blivit mycket bättre nu och man hittar väldigt mycket smidigare!

För henne - Klitorisvibratorer, avancerade stavar, vibrerande ägg och mycket mycket mer.
För honom - Lösvaginor, potensringar och mycket mycket mer.
Apoteket - Rakning, hälsokost, stimulerande medel och mycket mycket mer.

Som ni ser har jag länkat till några kategorier men det finns väldigt många fler så jag tycker ni skall gå in och kika!

Om du skulle vilja titta på en del av produkterna innan du bestämmer dig så boka in ett sexparty med mig, då kommer jag hem och visar en del av produkterna från Lustjakts sortiment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.