onsdag 8 april 2009

Sorry för kass uppdatering.

Som ni märker uppdaterar jag sällan här!
Jag vet inte vad jag skall skriva liksom, behöver motivation så att säga!

Jag skäms lite över att jag inte uppdaterar, men jag har ju min privata blogg också så det är väl den som tar alla insperation, motivation och ideer!

www.rodeback.blogg.se för den som är nyfiken på mitt liv utanför sexkammaren!

Sorry, för kass uppdatering helt enkelt. Återkommer när jag har mer ideer att gå på! Men tävlingen pågår fortfarande och den skall avslutas som det är sagt.

3 kommentarer:

  1. Alltid trevligt när du skriver något. :)

    SvaraRadera
  2. jag har ett förslag på en fråga till panelen, men den riktar sig mer åt singelkvinnor då. Sådana som varit singel ett bra tag, (minst ett halvår)

    Och inte haft sex på denna tiden, vad gör dom för att få det som skönast då det ingen man finns att tillgå??

    SvaraRadera
  3. Nystartad sexblogg som söker flera besökare för att kunna ge dem det dem villa ha;)
    Fuckaliciouz.blogspot.com

    SvaraRadera

Skriv vad du tycker, men anser jag kommentaren för stötande eller elakt på någotvis tas den bort.